Firmafest  - i hjertet af København

Her på siden finder du alle de informationer, som du har brug for som festarrangør og festudvalg. Nederst på siden finder du vores FAQ, som hjælper dig godt på vej i din planlægning.

Bliv inspireret til jeres næste event, fest eller begivenhed

Kontakt os for jeres muligheder

Har du en forespørgsel? Vi sidder klar til at hjælpe og ser frem til at høre fra dig.

Søger du priser, menuforslag eller sparring til næste fest?

Med vores mange udendørsarealer og unikke kvadratmeter kan du sammensætte den perfekte fest for jeres medarbejdere. Om I er få eller mange gæster (op til 2.400), har vi venues og lokaler af forskellig karaktér, der passer til arrangementet.

I har mulighed for at overlade det kreative til os, eller I kan komme med en færdig plan.Vi kan sørge for de kolde drinks og den gode mad, og vi booker fx. gerne både artister og underholdning.
Når du holder din firmafest hos os, kan du med andre ord vælge kun at tænke på invitationerne.

Festen kan kombineres med både indendørs og udendørs faciliteter. Vi har terrasser og områder omkring vores bygninger, som kan tages i brug til telte, foodtrucks eller aktiviteter. I kan derfor både få serveringer og parasoller, hvis temaet og årstiden passer.

Festmedlys.jpg Festmedlys.jpg Oeks_julefest_lounge (1).jpg Oeks_julefest_lounge (1).jpg

Aktiviteter før eller under festen

Vi er kendte for vores mange aktivitetstilbud og ikke mindst for vores lækre nordiske menuer. Vi sammensætter retter, som passer til tema og som altid har fokus på smag og bæredygtighed.
Vi samarbejder med flere kreative event-teambuilding firmaer som fx. tilbyder digital skattejagt i Kødbyen, gådespil eller I kan vælge det lidt mere aktive som en bowlingdyst eller fx en badmintonturnering i en af vores mange sportshaller.
Mulighederne er mange.

Øksnehallen med plads til 2500 spisende gæster

Se hvordan Øksnehallen med sine 5500 kvm folder sig ud til enten jeres fest, konference med scener eller til kickoff og produktpræsentationer.

Spørgsmål & svar til planægning af din næste fest

Fandt du ikke svar på det du søgte? Her finder du vores FAQ boks hvor de mest almindelige spørgsmål bliver besvaret. Du er også meget velkommen til at rette henvendelse til os, enten via mail eller telefon 3329 8060.

Kontakt os

Priser & Festpakker

Find vores pakke løsninger for fester fra 30 til 400 personer her
Ved fester over 400 kuverter kan vi arrangere en prøvespisning. 

Musik, lyd og naboer

Er I inden døre, er der ikke begrænsning på lyd og fest til langt ud på natten. Ved udendørs arrangementer er der nogle regler for området vi ligger i, som vi skal følge.
 

Planlægning og deadlines

Vi starter planlægningen af din fest i samarbejde med dig op til 2 måneder før, og vil gøre dig opmærksom på evt. deadlines, når du bekræfter dit arrangement. ​​​​​​​

Underholdning til fester

​​​​​Vi samarbejder med en række gode leverandører og hjælper gerne med at booke underholdning til din fest. Det er god idé at vi taler om jeres budget til musik og underholdning. Vi har mange kontakter og gode anbefalinger, hvis I er i tvivl.
Ring og hør nærmere for priser og idéer.

Hvordan pyntes lokalerne?

Opdækning og pynt fremgår af vores pakker og kan naturligvis opgraderes. Det er også muligt at medbringe sin egen dekoration, men det skal aftales på forhånd og vær opmærksom på, at vi tager et  mindre tillæg for at håndteringen.

Menuer og mad

Vi har festmenuer som tager udgangspunkt i sæsonens råvarer og som vi kan tilpasse efter jeres ønsker.
Vi tager hensyn til alle nationaliteter og spisevaner, så vidt det er muligt og aftalt på forhånd.

Vores menuer tager udgangspunkt i en fast menu med tre retter, men der kan altid tilkøbes ekstra retter som passer i temaet. Ønsker  I ændringer til menuen kan dette i reglen aftales. Pris på menuer og ændringer til standarderne tilpasses her efter.
 

Særlige hensyn - allergier

Oplys venligst eventuelle allergier og andre fødevarehensyn i god tid - før ankomst, så vi kan imødekomme ønskerne, så vidt det er muligt.
Læs mere på siden, Mad & drikke  over hvilke allergier vi kan imødekomme. Vi følger  Fødevarestyrelsens liste nr. 1-14. 

Drikkevarer

Vi serverer velkomsdrinken med eller ud alkohol. 

Leje af festlokale

Passer dit arrangement ikke ind i vores standard festpakke, kommer vi gerne med et tilbud på en skræddersyet løsning.

Må man medbringe sin egen forplejning?

Nej desværre ikke. Vi kan dispensere i helt særlige tilfælde, i så fald vil der skulle betales afståelse. Kontakt os for mere information.

Hvor ligger lokalerne?

Se vores lokaleoversigt .

Hvilket lokale?

Det lokale vi aftaler, er det I får. Vi anbefaler, at I kommer på "siteinspection", så vi er sikre på, at omgivelserne lever op til jeres forventninger.
Vi har lokaler der passer til mange bordopstillinger, og vi deler tegninger, så I på forhånd kan se, hvordan det tager sig ud på dagen.

 

Lysindfald i lokalerne

Alle lokaler i CPH Conference bygningen har vinduer, som vender ud mod Tietgensgade eller Kvægtorvsgade. Vores Auditorium har naturligt lysindfald i den ene halvdel, mens den anden halvdel ikke har.
I Øksnehallen er der ovenlysvinduer og staldvinduer, der giver rummet en charmerende stemning.

Fælles områder der kan benyttes

I DGI Byen har vi både terrasser og sti-områder omkring bygningerne. Her kan vi indrette udendørs servering med borde, bænke, grill og parasoller. Man kan få foodtrucks med alverdens variationer af streetfood som natmad, eller man kan lave aktiviteter med leg og konkurrencer, som enten vi står for eller I selv arrangerer.

Hotelovernatning i forbindelse med festen

Vi tilbyder overnatning på vores nyrenoverede CPH Hotel  lige over CPH Conference. Kontakt os for priser og information.

Betaling

Der kan i perioder være en minimumsbetaling for leje af bestemte typer lokaler. Ved specialarrangementer kan der forekomme forudbetaling jvnf kontrakt.

Parkering

DGI Byen har sit eget parkeringshus der drives gennem APCOA Parking Danmark.
Download APCOA/EasyPark app og betal direkte for det antal timer, som I ønsker at parkere.

Hotelgæster på CPH Hotel kan i forbindelse med check-in opnå rabat på parkeringen.

Kort over hele DGI Byen

Her kan du orientere dig over vores forskellige faciliteter: DGI Byen, DGI Byens Café, Idrætshuset, Sportshuset, Gymnastikhuset, Skyttehuset, Forsamlingshuset, Spisehuset, Vandkulturhuset, CPH Hotel, CPH Conference, CPH Bowling, Vestauranten, P-huset, Bygning 55 og Øksnehallen.
DGI Byen ligger midt i København 50 meter fra Hovedbanegården og 100 meter fra Cityringen.

Find vej
CPH ConferenceØksnehallenVandkulturhusetCPH HotelParkeringshusParkeringspladsBilletsalgIdrætshusetSpisehusetVestaurantenBygning 55Træningshuset For- samlings- huset CaféDGI Byens Administration Skyttehuset, kælder SportshusetCPH BowlingGymnastikhuset Hotel Lounge Tietgensgade Københavns Hovedbanegård (50 m) TietgensgadeIngerslevsgadeIngerslevsgadeStaldgadeMod Halmtorvet