Ofte stillede spørgsmål

Fandt du ikke svar på det du søgte? Nedenstående finder du vores FAQ boks hvor de mest almindelige spørgsmål bliver besvaret. Du er også meget velkommen til at rette henvendelse til os, enten via mail eller telefon.
 

Kontakt os

Er det muligt at leje DGI Byens faciliteter til arrangementer som markeder, koncerter, messer, fester, danse- og sportsevents?

Ja kontakt DGI Byen for tilbud. 

Hvad koster et arrangement i DGI Byen?

Kontakt os og hør mere om priser og muligheder.

Er det tilladt at medbringe mad og drikkevarer i hallerne?

Det er tilladt at medbringe en drikkedunk i hallerne i forbindelse med træning. Det er tilladt at medbringe madpakke i foyerområdet ved cafeen. Ved forplejning i forbindelse med arrangementet, kontakt os og hør nærmere.

Er det tilladt at medbringe scene og sceneteknisk udstyr i hallerne?

​​​​​​DGI Byen er leverandører af alt teknisk udstyr til de arrangementer, som foregår i hallerne. Kontakt os og hør nærmere.

Er det muligt at afspille musik i hallerne?

Der er musikanlæg i alle haller, hvor du kan tilkoble telefon eller tablet. Du har også mulighed for at tilkoble én mikrofon. Ved behov for større anlæg, kontakt os og hør nærmere.

Er det muligt at få opbevaret gods i DGI Byen i forbindelse med arrangementer?

Der er umiddelbart ikke mulighed for opbevaring af gods i DGI Byen før og efter arrangementer og levering/afhentning skal ske i det tidsrum, hallerne er reserveret. Af- og pålæsning sker på eget ansvar.

Er det muligt at parkere i DGI Byen?

​​​​​​Der er parkeringsmuligheder i lokalt parkeringshus samt på pladsen ved idrætshallerne. Parkering bookes og betales via APCOA FLOW eller EasyPar app'en.

Er det muligt at leje borde og stole i DGI Byen?

​​​​​​Ja, kontakt os og hør nørmere.

Har I fundet min glemte genstand?

Hvis du har glemt en genstand i DGI Byen, kan du se mere her.